2011. november 24., csütörtök

Az az ötletem támadt, hogy minden nap elhozok egyet a kedvenc filmjeim közül. Bemutatom őket pár mondatban, majd a végén, amikor már kifogytam belőlük sorba állítom őket, vagy legalábbis megpróbálom rendszerezni.
Először is legyen a Pillangó-hatás.
"A káoszelmélet szerint egy olyan apróság, mint egy pillangó szárnyának rezdülése, akár tájfunt is okozhat a világ túlsó felén."

Három film készült, én csak az elsőt láttam, de nem is akarom megnézni a másik kettőt. Nem hallottam jót róluk, meg a folytatásokkal úgy vagyok, hogy általában szarok. Ennél a filmnél nem is erőltetem, mert nagyon jó volt az első rész, nem akarom  gyenge utánzatokkal elrontani a rám gyakorolt hatását. Elég nehéz lenne elmondani a tartalmát, így azt meghagyom másoknak, ha valakit érdekel, úgy is utána fog nézni. Én ajánlom azoknak, akik szeretik az olyan filmeket, amiken el lehet gondolkodni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése