2011. november 3., csütörtök

Kulturális bukfenc


Ezúttal nem képet töltök fel, hanem egy érdekes történetet mesélek. Régóta szerettem volna megnézni A Rebecca című musicalt. Sajnos még nem volt rá alkalmam, de mikor láttam belőle egy részletet a neten( amit balga módon megnéztem, hiszen így kilőve annak az esélyét, hogy élvezni fogom, ha egyszer színpadon is megtekinthetem) nagyon megtetszett. Utána olvastam, és nagy örömmel nyugtáztam, hogy ez nem más, mint egy könyv adaptáció. Nagy nehézségek árán meg is találtam a könyvtárba és gyakorlatilag két nap alatt kiolvastam a közel 550 oldalas művet. Mindenkinek ajánlom, talán az Elfújta a szél óta nem olvastam ennyire jó könyvet. Daphne du Maurier írta és "A Manderley-ház asszonya" címmel adták ki. Aztán megnéztem ma este a film változatot, ami már csak azért is érdekes, mert Alfred Hitchcock rendezte. Érdemes tehát minden feldolgozást megnézni, de akár az eredeti művet is a kezünkbe venni, mert felejthetetlen élményt nyújt a nagyszerű történet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése